2022 Cowtown Yeast Wranglers Roundup

Forgive me for not following, where are you getting the “received” status on the one bottle?

In your account page on the competition website, there is a table listing your entries:

Ah! The mobile version of the site does not show that information. The desktop version does.
Thanks

Ok merci ! Les miennes sont OK.
C’est ruff la traversé du canada en pleine hiver…

Les miennes semblent OK. Vraiment dommage pour ceux qui ont des bris… :disappointed:

I’m noting all this for future competitions. I’ll be sure to use my most robust bottles.

Ca m’est arrivé des bris dans le passé. Maintenant, j’enroule chaque bouteille avec une couche de carton. Un peu overkill mais bon. Mieux que trop que pas assez.

1 Like

I am truly sorry for anyone that had their bottles affected.

I am sure you did everything correctly. Twist caps may have not been the best choice and that’s on me…

I think I sent one entry using twist cap for the first time and I’m not a fan… After that event, I will keep it for local comp or bottle sharing instead.

1 Like

Sorry for the bottles that didn’t make it.
On the bright side, if some beers needed extra lagering time they got it :roll_eyes:

Yep, I lost one of my entries as well. Shipping beer to Calgary in the middle of winter comes with its risks.

J’ai pas pu remplir le formulaire pour assister au gala , est-ce que qqn a un lien pour ce connecter ?
Les miennes ont l’air d’avoir fait le voyage malgré que c’était des twist.

“This year’s Roundup Gala will be hosted both in person and online. The link to the online presentation will be sent out the day before the gala.”
Peut-être qu’un lien sera envoyé à nos e-mails vendredi.

Ohh… je ne savais pas qu’il avait un temps limite. Au pire, contact Darryl : darryl@yeastwranglers.ca

Darryl m’a ajouté a la liste , ils vont envoyé un lien d’ici vendredi, merci

C’est quand la présentation ? Je n’ai pas recu de lien encore.

Demain, 5 mars. Nous devrions recevoir le lien pour le live aujourd’hui.

Ahh je ne pourrais pas être là. Amusez-vous !

Avez-vous reçu le lien? rien dans ma boite mail de mon côté