Noonan Competition in Vermont (Deadline Soon!)

Il va falloir faire des qualifications?!

C’est deux bouteilles par entrée !! Voilà
Ça laisse de la place pour d’autres.

1 Like

Just so everybody knows … i am the other Trudel.

I realized we only need to send 2 bottles per entry (instead of 3). That means we can bring 24 entries in total (instead of 16). Here are the standings:

Xavier 4
Remi 3
Bruno 2
Albert 2
Eric 3
Yacine 2
Normand 2
Patrick 0

Total 18

Max entries (to cross US customs) = 24

Available spots = 8

Please reply if you want to add your entries.

En tenant pour acquis que nous fourniront des bouteilles de 341-355 ml (11.5-12 oz). Donc j’imagine que nous devons remplir ce format de bouteille.

Si possible oui. Mais compte tenu du fait que l’échéance approche et qu’il n’y a que 16 inscriptions, on s’obstinera pas pour pour 160 ml. Et puis si le douanier est pointilleux, j’enlèverai un peu de bière de tes bouteilles, tout simplement.

Beers have been safely delivered. After a few hours ok bikin’, it’s time to enjoy local expertise.

3 Likes

Vous avez une très belle journée. Profitez-en! Merci pour le “shipping”

Ouais énorme merci pour le transport de mes bières gagnantes.

1 Like

Anyone know if there’s a livestream for the award ceremony?

Results are in! 2 gold, 3 silver and 2 bronze. Gratz !

1 Like

2 beers that I sent had the oxidized mention. I’m starting to doubt my beer gun.
My german pils still have the green apple aroma… I used 2 packs of 34/70 and ferment for 3 weeks.

Congratulations to all! Great way to represent the club.

I had the same oxidation issue with my NEIPA. I took a risk because the beer is definitely not oxidized in the keg. Was your beer relatively old to start with?

All right, 18 entries, 7 medals, good job Montrealers!

1 Like

Je suis prêt à un duel avec toi @vicepresident pour la meilleure Strong Bitter. Jeudi soir prochain dans le garage d’Éric ?

@Norm Y a rien qui me ferait plus plaisir mais il m’en reste tellement peu que j’ai peur d’en manquer pour notre prochaine compétition….

Alors le duel se passera au M.A.L.T.

Congrats! Well done!

Non, brassée en fin mars et en keg depuis fin avril. oh well…

1 Like