Kegerator for sale

Hello!
I recently changed my keg fridge for a unit with no freezer and am now ready to sell the old one. I’ve had 4 years of great service from this fridge. As you can see in the pictures, it comes with three tap holes but can fit four pin lock kegs, or four ball lock if you remove the light & control unit at the top. I’ve left the two gas pass through on the left hand side so you can leave your CO2 outside the fridge.
I used a dry erase marker on the freezer door to indicate what was on tap. There is a light discoloration as a result.
Includes the drawers and shelves. The fridge comes without taps, manifold or driptray.
$150, pickup in NDG.

Frigidaire 12 cubic feet, FFPT12F3NW
Owners’ manual

Dimensions:
24W x 27.5D x 58.5H

Bonjour!
J’ai récemment changé mon réfrigérateur à fûts pour un appareil sans congélateur et je suis maintenant prêt à vendre l’ancien. Ce réfrigérateur m’a rendu de très bons services pendant 4 ans. Comme vous pouvez le voir sur les photos, il a trois trous pour les robinets mais il peut contenir quatre kegs pin lock, ou quatre ball lock si vous enlevez la lumière et l’unité de contrôle sur le dessus. J’ai laissé les deux passages de gaz sur le côté gauche pour que vous puissiez laisser votre CO2 à l’extérieur du frigo.
J’ai utilisé un marqueur effaçable à sec sur la porte du congélateur pour indiquer le menu. Il en résulte une légère décoloration.
Tiroirs et étagères inclus, mais pas les robinets, manifold ou driptray.
$150, ramassage à NDG.

Frigidaire 12p3 , FFPT12F3NW
Guide d’utilisateur

Dimensions:
24L x 27.5P x 58.5H




I’ll be posting it to Bazar du Brasseur this weekend. It’s an easy setup if you’re tired of breaking your back dropping kegs into a chest freezer, plus there’s a convenient spot to store your hops in the freezer above.
Price is flexible.


Je le partagerai sur Bazar du Brasseur ce week-end. C’est une installation facile si vous en avez assez de vous casser le dos à déposer des fûts dans un congélateur coffre, et il y a un endroit pratique pour stocker votre houblon dans le congélateur du dessus.
Le prix est flexible.

FWIW, the fridge is free now. I just want it out of my basement cause I have too many fridges. Hit me up if you’re interested. I can assure you it works great.


Si ça intéresse quelqu’un, le frigo est gratuit maintenant. Priorité est de m’en débarrasser, j’ai trop de frigos! Je vous assure qu’il fonctionne très bien.